torsdag 17. mai 2012

17.mai med bilder ! :)

Da er 17.mai over for dette året, å rart å tenke på at neste år har vi ei lita pie sammen med oss på den store dagen :)

Som nevnt i innlegg tidligere idag så var vi å så på tog og hilste på slektninger på Brekstad.
Planen var da å fortsette dagen med leik på skolen og kaffebesøk, MEN Maria klarte å sovne på sofaen etter en liten tur ut på 17.mai :p Ska i allefall ikke skryte på meg for mye energi om dagen !

Men jeg tenker at jeg gjør best i å bare lytte til kroppen. Har mest igjen for det vil jeg tro!
...prøvde trasse kroppen i morrest å tok høyhælte skoletter fatt, å det hadde jeg ikke så mye igjen for etterpå, med tanke på bekkenet og bena :p Men, man må lide litt for skjønnheten på en dag som denne:)
Har uansett kosa meg super masse sammen med foreldrene mine idag, men savner kjæresten på slike dager. Håper han kan være med oss neste år :) <3


Her kommer noen bilder ifra dagen :)

Dagens store stjerne, Lill Marlene:)
Søskenbarnet mitt som ikke virker så veldig interisert i å bli tatt bilde av <3 Søta!

Godt vandt med vær og vind på Ørlandet ;)

TubaJenta <3

Fine Kimi :)

Litt kaldt, men hipphipp!

Dagens frisyre :p

Siren Martine (søskenbarn) med Lille Tuva på fanget <3
Tuva = tremening med min lille i magen :)

Sebastian :) Også søskenbarne ;)

Bli uansett vær !

Speider etter 17.mai toget! :)
Tante, søskenbarn og kommende tremening med lille babyn :)



Dagen har absolutt vært regnfylt og litt lat med tanke på at jeg sovna, meen har kosa oss :)
...gleder meg allerede til neste år jeg ! <3

Håper alle hat hatt en fin dag :) Nå blir det å såååååve leeenge forhåpentligvis ;)
Natta !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar