tirsdag 20. november 2012

Skatten <3

Det var en varm sommerdag i juli, nærmere bestemt den 4. Jeg hadde blitt syk å hosta og hadde feber .. Derfor la jeg meg hjemme hos mamma og pappa å såv, ettersom jeg var der på besøk.
Når jeg våkna på kvelden så hadde jeg ikke stemme å hosta å hosta.. Satte meg ut i finværet med sommerkjole fordi det var sikkert 25 grader enda solen var påvei ned.

Etterhvert begynte jeg å kjenne en merkelig følelse i ryggen å bestemme meg for å gå inn å telle minuttene imellom de rare smertene. De begynte å komme ganske så gjevnlig, så jeg ringte jordmor vakta for å snakke med henne, å hun ville jeg skulle komme inn for en sjekk på legevakta. Hun undersøkte meg å bestemte seg for at jeg skulle inn til byen.

Heldigvis bestemte hun seg til slutt for at det ble ambulanse å ikke privatbil, for da vi kom på ferja kl 22:30 begynte smertene for fullt å ambulansen fikk beskjed om å gi litt ekstra gass ;)

Ronny kom etter i bilen til mamma og pappa, å spenningen var stor hos de også som ikke viste hva som skjedde i ambulansen.
Var framme på sykehuset 00:30, å da begynte fødselen etterhvert.. Ronny kom inn på fødestua ett kvarter etter meg.

Nå var datoen blitt 5.juli-2012, å kl var 01:25 da den lille perfekte jenta vår var kommet til værden <3 en fantastisk fin, kjapp men intens fødsel :')

<3 Lille Julie var født <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar