onsdag 16. mai 2012

32 uker !

Ett lite innblikk i svangerskapet :)
Dette er ifra uke 32, idag er jeg 32+3, så ikke lenge siden ;) hehe! Kommer til å oppdatere for hver uke.

TERMIN: 10.juli <3

Uke: 32

HJERTERYTME: 140-150 for noen dager siden

IGJEN TIL TERMIN: 8 uker og 2 dager.

KJØNN: Prinsesse :D

NAVN: Vi har bestemt oss, men litt hemmelig fram til hun er født;)

NESTE KONTROLL: Mandag 21.mai :)

BARNEROM: Ikke begynt enda, men lille skal såve inne hos oss de første mnd <3

UTSTYR: Ah, har kjøpt masse!
Vogn (Simo), stellebord, komode, badestamp, bilstol, vippestol, klær, kluter å litt småtterier :)

MANGLER AV UTSTYR: Litt småting bare

VEKTØKNING: Eh ja! Jeg har lagt på meg mer enn nokk ;) hihi

AKTIVITET INNENFRA: En god del! Av og til er hun så ivrig at magen homper hit og dit :) + endel hikking!

SØVNMØNSTER: Kan være litt opp og ned, men hun er mest våken på formidagen, kvelden og tidlig på morgenen.

KYNNERE: Ja, endel.. synes de kommer bare ofterer og oftere..

DILLA PÅ: Ikke noe spesielt. Men får perioder der jeg har lyst på en spesiell ting til jeg går lei:p Jordbær <3 .... men sjokolade og sjokomelk har vært et must siden dag 1!

PLAGER: Tett nese (hatt siden starten), bekkenløsning som kom ca rundt uke 20.

HUMØR: Vært ganske bra hele veien:) Lite humørsvigninger. Men når hormonene først setter inn, kan jeg bli litt deppa.. Men lite av det heldigvis:)

UTÅLMODIG?: Nja.. Har jo veldig lyst til å møte henne snart da! :) Å det skal bli godt å "få tilbake" kroppen.

VANN I KROPPEN/HEVELSER: Nei

SYKEHUSBAGGEN: Har såvidt begynt etter oppfordring fra Jordmor som tror UL termin er ukorekt! Spennende tid ;)

SULTEN?: Tja.. hele tiden lyst på noe, men klarer ikke finne ut hva! + skikkelig matlei :p

FØDSELEN: Gruer meg ikke så veldig lenger..

HODET NED/FESTET: Ved siste kontroll lå hun ned med hodet, og nesten festet seg:)

TUNGT?: Litt tungt å bøye seg, men magen har falt noen hakk lengre ned, så mye lettere å puste nå!

Fra 32 uker og 0 dager til 32 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 1800 g
CRL: 28 cm
Full lengde: 38 cm
<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar