onsdag 16. mai 2012

Endelig !

Yes! Idag ringte endelig fysioterapauten å hadde time til meg den 21.mai kl 10:00.
GLEDER MEG! Håper virkelig at det hjelper mot bekkenløsninga, for det er trasi å ikke kunne gjøre så veldig mye.. Skal jeg få "langt" må krykkene tas i bruk.. Liker det IKKE!

Har prøvd noe som heter bekkenbelte, noen med erfaring??
...jeg synes ikke det hjalp noe særlig, å når jeg tok det av etter en stund, virket det som det var værre i symfysen enn tidligere. Så greier ikke bruke det helt som jeg skal tror jeg..

Fikk også en hentelappe i posten idag ifra Libero klubben! Hentet BabyBox på Kiwi, å masse fint innhold :)
Bleier, våtservietter, blader, en leke, salve og olje :)
Må si jeg synes det er bra stas med disse pakkene, å veldig spennende !


Nå har jeg noe småtteri som jeg kan pakke i stelleveska :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar