onsdag 16. mai 2012

Største dagen i året !

Fotballfesten ikveld den 16.mai ble ikke som jeg hadde ønsket.. Rbk tapte 0-1 mot Hønefoss på Lerkendal. Utrolig kjedelig, spesielt med tanke på så bra oppmøte og god stemning. Får håpe at det blir første og siste tapet på en goood stund:)

Men nokk om fotball, nå er det bare å glede seg til den store dagen imorgen!
I mine øyne er 17.mai den største dagen i året. Den har så stor betydning for meg.
Mye kommer vel pga at min kjære pappa alltid har vært en 17.mai entusiast, pluss at jeg gikk i korps i flere år mens jeg gikk på barneskolen. Duskejente var jeg i flere år :) Var så herlig å stå opp tidlig om morgenen, ta på seg uniformen som jeg selv syntes var utrolig fin, dra til skolen å være i byen hele dagen med korpsmusikk, masjering, tivoli, familie og ikke minst gassbalong ;) hehe !

Nei, denne dagen betyr mye for meg, og har så utrolig mange gode 17.mai minner ifra barndommen. Gleder meg til jeg skal gi min lille prinsesse de samme gode minnene fra vår nasjonaldag :)

En annen ting er om klesskapet mitt greier å trylle fram noe pent i størrelse elefant til imorgen tidlig, ellers har jeg muligens ett problem ... :p hihi! Men 17.mai feiring med familien blir det uansett <3
Savner kjæresten som er på sjøen, og ikke får vært med imorgen..

Men nå blir det kveld så man er opplagt til korps, og ikke minst IS og KAKE spising imorgen <3
ØNSKER ALLE SAMMEN EN KJEMPE FIN 17.MAI !!! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar