mandag 21. mai 2012

Fysioterapi og Jordmorvakt!

Var så utrolig spent på denne dagen!
1.time til fysioterapi, og det gikk overaskende bra:-) Fått et treningsprogram jeg skal følge en stund frammover, så skal tilbake allerede torsdag. Blir godt når behandlingen begynner å fungere!

...jeg ble jo SÅ overasket over at jeg klarte sitte på sykkel, ta knebøy, dra i vekter osv med disse bekkenløsningssmertene som jeg har gått å kjennt på i noen dager.. (synes smertene hadde blitt kraftigere for noen dager siden..) Så ble veldig positivt overasket over denne treningene idag! :-)

Så ble det time til jordmor.. blodtrykket var heelt fint, vekta var helt fin, (ikke lagt på meg siden sist kontroll for 14 dager siden!), hjertelyden var fin, men så kom urinprøven.. Utslag på hviteblodlegemer og blod. Da ble det rett på antibiotika kur gitt!
...glad vi fant ut dette idag, for det forklarer alt med stikking og smerter i underlivet, det at jeg trodde bekkenet hadde forværret seg, kvalme, og hyppige kynnere.

En ubehandlet urinveisinfeksjon mens man er gravid kan gi for tidlig rier, som kan forårsake en for tidlig fødsel. Så utrolig glad dette ble oppdaget nå!
...tilbake til en kontroll imorgen tidlig allerede. Spennende. Håper tablettene funker med en gang!!! :-)



Ellers så har dagen vært solfylt og varm! Å det er så hærlig:-) Har også hatt besøk av Martine og Tone <3 Go'pian min <3

Imorgen kommer kjæresten hjem, å deeeet skal bli utrolig godt og koselig. Da har han sommerferie, så da er det bare å begynne å glede seg til lille prinsessa i magen kommer til værden <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar