søndag 20. mai 2012

Dagen og morgendagen

Dagen idag har bare vært helt super! Sol, ganske varmt, besøk av Tone og Martine (bestevenninde og fadderbarn), vi grilla å kosa oss <3

Imorgen er det kontroll til jm igjen, noe jeg gleder meg veldig til da jeg har hatt en god del ubehag i de siste dagene. Snakka med jordmorvakt igårkveld, å hun trodde først at det var starten på fødsel, og at jeg nå frammover må være ekstra oppmerksom på kynnerne å om de kommer regelmessig. Gjør de det skal jeg ta kontakt.

.... gjett om jeg er glad for at kjæresten kommer hjem om få dager! :D Ikke bare pga at jeg vil han skal være hjemme om det skjer noe, men savner han veldig. Så blir koselig <3

Før jeg skal til JM imorgen så skal jeg på første time til fysioterapi pga bekkenløsninga. Synes selv at det kanskje er litt sent å begynne nå, men jeg prøver alt! Er LEI av å gå rundt å ha ondt uansett hva jeg gjør. Idag var det nokk å ta en tur på butikken, noe som resulterte i at jeg homper rundt ikveld pga smerter i symfysen. Satser på at fysio kan hjelpe! :)

Blir en spennende dag imorgen :)
+ at vi håper på at værmeldinga har rett, for da skal det vist bli skikkelig bra vær i uka som kommer!
Sommer <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar