mandag 14. mai 2012

Hei!
Da har jeg faktisk greid å rote meg til å starte opp en blogg her på blogspot! :)
Jeg tenkte at det er jo så gøy å dele alle tankene, følelsene, bildene og følelsene man har når man venter på den største gaven verden kan by på for første gang <3

Har prøvd meg på litt blogging tidligere, noe som har ført til at jeg har gått lei pga lite å skrive om.. Synes det er kjedelig å skrive om bare hva man gjør iløpet av en dag, men nå føler jeg at jeg faktisk har masse å dele:)
Kommer hovedsakelig til å dreie seg om svangerskapet og den lille prinsessa vår når hun kommer.
Har termin den 10.juli, så idag er jeg 32+1 uker påvei ifølge Ultralyd:)
(Aldrig vært enig i ultralydtermin min selv, men får vel bare stole på den.. hihi! Selv tror jeg at jeg får før den tid)

Bilder og diverse innlegg kommer nå etterhvert, må bare få satt igang systemet i denne bloggen å lære litt mer ;) Håper noen vil lese, dele kommentarer, meninger, tips ris, og ros! :)

Ha en strålende kveld !



<3 Lille gullet på ordinær UL i februar <3

2 kommentarer:

  1. Så morsomt at du har begynt å blogge igjen! =D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå føler jeg at jeg virkelig har noe å blogge OM, hehe, så da prøver vi oss igjen ;)

      Slett